هوم دیدم خیلی بیکارم ، پست هم نمیزارید ، گفتم یه کاری کرده باشم:/

1. دوست داری چه چیز دنیای مجازی واقعی بشه؟

حرف ها

 

2. کدوم شخصیت تو فیلم ها یا برنامه کودکاست که اداشو در میاری یا صداشو تقلید میکنی؟

من خب معمولا وقتی زیاد برم تو فاز یه فیلم یا سریالی ، تا یه مدت نه چندان کوتاه ، ادای یکیشون رو در میارم:/

ولی الان فعلا تو فاز فیلمی نیستم...

 

3. چه ساعت یا ساعت هایی توی طول روز حس بهتری بهت میده؟ 

ساعت هفت تا دو بعد ظهر

 

4. تا حالا پیش اومده توی حال خودت باشی و یه کاری کنی بعد یکی ببینه و خجالت بکشی؟ ( تعریف کن )

هوم الان واقعا یادم نیست...

 

5. وقتی بچه بودی اغلبا کجاها بازی می کردی و چجوری؟بازی هایی که تو بچگی می کردی رو تعریف کن.

راستش جایی که خیلی بخاطر دارم و برام خیلیی عزیزه...باغ گلاست:)

این اسمی بود که من و یوک و میجو روش گذاشته بودیم...

در واقع یه محوطه کوچیک جلوی خونه مادربزگ و پدربزرگم بود که یه عالمه گل داشت...

همیشه دوست داشتیم بریم اونجا...

هعیی کودکی:)

 

6. آسمون توی ذهنت چه شکلیه؟ 

یه آسمون خیلی تاریک...با یه عالمه ابر و طوفان...ستاره ای نداره...فقط ابره و ابر و ابر...

 

7. سه تا وسیله یا چیز ( شیء) که دوست داری داشته باشی؟

هوم چیزایی که دوست دارم یا چیزایی که میخوام و ندارم؟

در کل...

کتاب

بلیط کنسرت بنگتن:/

بلیط فن میتینگ بنگتن:/

 

8. خودتو با چند تا اتفاق یا چیز ساده توی زندگی توصیف کن.

یه گردباد که هر چند ثانیه یه بار آروم میشه و دوباره با شدت به حرکت درمیاد

 

9.اغلب اتاق یا لباست بوی چی میده؟ 

اتاقم بوی خاصی نمیده معمولا...شاید مثلا بوی غذای آشپزخونه بیاد...ولی در کل بوی خاصی نمیده...

لباسام...بوی مایع لباسشویی معمولا...

 

10. کدوم شخصیت تاریخیه که براش ارزش زیادی قائلی؟

خیلیااااا...واقعا همه خیلی شایان ستایشن...

 

 

11. تا حالا شده توهم بزنی و یه چیزی رو یا اشتباه بشنوی یا حس کنی یا ببینی؟ ( یکیشو تعریف کن )

عامم...نمیدونم این محسوب میشه یا نه...ولی یه بار بیرون بودیم و داشتم با داداشم حرف میزدم...بعد یهویی حس کردم نمیشناسمش...نه صداشو ، نه چهرشو...بعد احساس کردم مامان و بابام هم نمیشناسم...رسیدیم خونه رفتم تو اتاقم داشتم از ترس پس میافتادم...واقعا ترسناک بود...ولی کم کم خوب شدم...

 

 

12.اغلب همراه با غذا چی میخوری؟

آب:/

 

13. اگه بتونی یه جای دیگه زندگی کنی اون کجاست؟

نمیدونم...

 

14. یه جمله به یک آدم فضایی توی یه سیارۀ دیگه بنویس!

?What is your name

(چیه خب انگلیسی بین المللیه:/)

 

​​​​​15. آخرین آهنگی که گوش دادی؟ 

یه آهنگ بی کلام از هنرمند ناشناس...از وب ی از بچه ها شنیدم...

 

16. اولین پیامی که توی بیان برای کسی نوشتی ( خصوصی یا عمومی فرقی نمی کنه - اگه دوست داشتین اسم شخص رو هم بگین )

اولین پیام...فکر کنم وب نامگار بود...اون موقع اکانت نداشتم...سر یکی از کشفیات توالتی بود...

یادش بخیر من و یوک چه ذوقی کرده بودیم....هی صفحه رو ریفرش میکردیم...

 

 

17.آخرین چیزی که به خاطرش ذوق کردی؟

یادم نیست واقعا:/

 

18. اسم چند تا از وسیله هایی که خیلی ازشون استفاده میکنی؟ 

تبلت...شارژر...و تا حدودی هدفون...

 

19. یه اعتراف به دنبال کننده های وبت کن!

نمیفهمم چرا در عرض چند هفته اخیر انقدر کم حرف شدید...البته فکر کنم کم سر زدن من به وباتون کم تاثیر نیست...به هر حال...

 

20. چقدر طول کشید تا چالش رو جواب بدی؟

17 دقیقه

 

 

مرسی از چالش خوبت اونی جان:)

منبع این چالش