داشتم ام وی ویسل بلک پینک رو نگاه میکردم....

اینقدر که با این ام وی و ام وی کیل دیس لاو خاطره دارم با هیچی ندارم

قبل از اینکه بلینک بشم:

از روبیکا این ام وی رو پیدا کرده بودم و نگاش میکردم

هزار بار در روز نگاه میکردم

ولی نمیخواستم باور کنم خوشم اومده

یه بار با ماشین رفته بودم یه شهر دیگه و خب چند ساعتی تو راه بودیم. منم تو راه همش ویسل رو گوش میکردم هر وقت تموم میشد دوباره از اول میزدم

که یه روز که من و میونگ و اون دوستمون همو دیدیم باهم اون ام وی رو نگاه کردیم

میونگ گفت که تو بهشون علاقه مند شدی منم برای اینکه بگم نشدم زارت دیلیتش کردم😐

بعدم بهشون گفتم:ولی از لیسا خوشم اومد چون یکم شبیه کیتی لیونگه(بازیگر نقش چوچانگ تو هری پاتر)

الان که بهش فکر میکنم بنظرم واقعا چرت میگفتم😐

میونگ هم یه جورایی از رزی خوشش اومده بود. به خاطر صداش

میونگ همیشه متفاوت به قضیه نگاه میکنه😐

 

بعد از اون خیلی پشیمون بودم که چرا دیلیتش کردم

 

چند ماه گذشت و من همونطور که ادمین میونگ گفت کنجکاویم گل کرد و رفتم در موردشون تحقیق کردم

و ام وی کیل دیس لاو رو پیدا کردم

اونم واقعا خیلی نگاه میکردم و خیلی عاشق پارت لیسا شده بودم

بعد از اینکه کیل دیس لاو هم دان کردم رفتم و یه برنامه پیدا کردم که همه آهنگ هاشون رو گذاشته بود

از دودو دودو و بومبایا خوشم اومده بود

میتونستم هم خود لیسا و هم صداش رو تشخیص بدم

ادمین میونگ از این قضیه خوشش نیومده بود

که من کم کم چیزای بیشتری دیدم و بلینک شدم

اون موقع نمیدونستم فرق اجرا و کنسرت چیه😐

بعدش رفتم برای میونگ تعریف کردم و رو چهار تا کاغذ اسم اعضا رو نوشتم و قرعه کشی کردیم

برای میونگ جیسو در اومد.جیسو رو بهش نشون دادم اونم خوشش اومد.رفتیم کلی فانی مومنت از لیسا و جیسو و کل اعضا دیدیم

جیسو واقعا کیوت بود🥺

اینطوری شد که نشستیم کلی اجرا و ام وی هم دیدیم و بلینک شدیم

گرچه یادمه هم من هم میونگ از جنی خوشمون نمیومد چون فکر میکردیم مغروره

به خاطر جذابیتش تو عکس ها بود

اونا فقط یه سری فتوشات بود....

بعدم اون دوستمون یه جمعمون اضافه شد.یادمه سه بار کاغذ برداشت و هر سه بار جنی براش افتاد

اونم به خاطر واکنشای ما به جنی نمیخواست که جنی بیوفته برای همین ماهم گفتیم ایراد نداره ما حساب میکنیم رزی

اونم بایسش شد رزی

 

بعد از یه مدت فهمیدیم دخترا رو با پسرای بی تی اس شیپ میکنن

من اون موقع بایسم لیسا بود پس از اون دوستمون پرسیدم لیسا با کی شیپ میشه؟اونم گفت جونگ کوک

قبلا از تنفرم نسبت به کوک گفتم

یعنی نمیدونین چقدر خورد تو ذوقم😐اخه فکر میکردم با تهیونگ شیپ میشه😐گرچه با تهیونگ هم که شیپ میشه

 

 

این شد که من بلینک شدم😁