اهم اهم

اومدم بهتون چهارتا فیک معرفی کنم(یه راست رفتم سر اصل مطلب...)

خب همونطور که گفتم اومدم چهارتا فیک وحشتناک خوب رو خدمتتون معرفی کنم

 

 

 

۱~Blinded:

این فیک...اصلا...اصلا...خود خود معرکه بود!

یعنی کلمه به کلمه ش عالی بود!

درسته که طولانی بود...ولی همچنان جذابیتهایی رو داشت که آدم رو به خودش جذب میکرد

از اون فیکایی نبود که خود داستان توی اسماتاش غرق شده باشه و حوصله آدمو سر ببره

فقط توی فصل دوم یه کوچولو اسمات و اینا داره...ولی در کل داستان بر محور اسمات و اینجور چیزا جلو نمیره

خب یه کوچولو راجب شخصیتاش بگم

جیمین این داستان اونقدر لطیف و پاکه و زیباست که قلب آدم با هر حرکتش به لرزه در میاد

اصلا یه فرشته کوچولو نازه و گوگول...خب دیگه بسه

و تهیونگش...منو یاد یه قهوه میندازه...یه قهوه تلخ که داره سرد میشه

اما...باید ببینیم این فرشته میتونه قهوه رو دوباره گرم کنه یا نه؟

هوم؟

کاپل:ویمین_لیتل نامجین

ژانر:رمنس_فلاف_انگست_روانشناسی

لینک دانلود فصل اول(لبخند ها):

کلیک

لینک فصل دوم(اشک ها و امید ها):

کلیک

 

 

۲~Hidden dream:

این فیکم عالی بود!

یعنی تمام لحظات رو جوری توصیف میکرد ، که خود خواننده بتونه توی اون لحظه باشه و حس کنه!

مثلا بزارید اینجوری بهتون بگم

بعضیا مینویسن:

و او زیر باران به خانه خود رسید

ولی نویسنده این فیک اینطور مینوشت:

و او در زیر آسمان غم زده سئول ، قدم های نرم و بلندی را بر روی آسفالت خیس برمیداشت

با دیدن خانه خود ، لبخند خسته و کم جانی راه خود را به لبانش باز کرد

(اینا جز دیالوگ های خود فیک نیست ، خواستم بگم که متوجه بشید منظورم چیه)

برای همین توی لحظه بودن رو کاملا میتونید احساس کنید

و جونگ کوک این فیک برای من مثل نوری بود در دل تاریکی های دنیای تهیونگ

هر چند نور ماهم خسته بود ، ولی خیلی قوی تر از این حرفا بود

این فیک هم اسمات چندانی نداره

ولی خب بازم داره

کاپل:ویکوک_یونمین_نامجین

ژانر:رمنس_اسمات_درام

لینک دانلود:

کلیک

 

 

 

۳~Desiree:

این فیک عالیهههه

خصوصا اون قسمت هایی که اول و آخر پارت میزاره که اصلا...نگم براتون!

ولی یه مشکل کوچیک وجود داره

اونم اینه که من این فیک رو بصورت فایل جایی ندیدم و این فیک توی واتپد آپ شده

راجب خود فیک...تهیونگ کراش به تمام معناست!

یه جذبه خاصی داره...که نگم براتون

جونگ کوکی هم خیلی سافته...

اینجوری بگم

به قول خود جونگ کوک و تهیونگ فیک ؛ جونگ کوکی یه خرگوش سفیده و تهیونگ یه ببر وحشی!

ولی واقعا خیلی ظریف و فوق العاده ست...

یه توصیه خواهرانه

به هیچ وجه...تکرار میکنم به هیچ وجه...موقع خوندن این فیک...روی قسمت نظراتش نزنید!

یعنی توی احساسی ترین حالت ممکن ، با خوندن نظرات از خنده منفجر شدم

کاپل:ویکوک_هوپمین

ژانر:درام_انگست_رمنس_اسمات

لینک واتپد(با فیلترشکن باید برید):

کلیک

 

 

 

۴~Mermaid:

این فیک ماجرا خیلی جالبی داشت

بر خلاف سه تا فیک بالا ، این فیک عصاره جادویی هم داره

و واقعا آدم رو جذب میکنه

فقط یه ذره قلب شرحه شرحه کن میشه آخراش ولی بازم پیشنهاد میکنم بخونینش

کاپل:ویکوک_یونمین

ژانر:علمی تخیلی_اسمات_رمنس

لینک دانلود:

کلیک

 

 

 

خب...تا معرفی فیک های دیگر...بدرود!

(شبکه ، خواهران کیم)