مامان من اعتقاد داره یه دختر نباید فن بی تی اس باشه😐فکر میکنه فقط پسرا فنشونن😐

و اصلا نمیدونه من آرمیم😐بارها پیش اومده ازم پرسیده مگه تو فن بی تی اسی؟منم گفتم نه😐

دیشب یه چیز شده بود عمم اسم اعضای بی تی اس رو آورد(دختر عمم آرمیه برای همین مامانش میدونه منم آرمیم😐)

بعد مامانم گفت نه ترنم فن بی تی اس نیست😐

بعدشم یه حرفایی زد که...میونگ اونجا بود و شنید من خودم داشتم یه کاری میکردم حواسم نبود کلا😐ولی داشتم زیرزیرکی به عمم علامت میدادم نگه😐(میونگ اگه حال داشتی بگو مامانم چیا گفت😐)

منم یه مدت زده بود به سرم که به مامانم اعتراف کنم که دیشب قشنگ پشیمون شدم😐

بعد امروز مامانم اومده از من پرسیده مگه تو فن بی تی اسی؟(خیلی هم جدی و ترسناک شده بود😐)منم به نشونه منفی سر تکون دادم😐یعنی باورتون میشه عضلات سرم اصلا دست خودم نبود؟😐

و باید بگم بارها و بارها شده که مامانم از بی تی اس بد گفته و من ازشون دفاع کردم ولی مامانم به طرز فاخی اصلا متوجه نمیشه من دارم دفاع میکنم😐

یه بارم تلویزیون داشت دینامیت نشون میداد منم مثل خر ذوق کرده بودم بابام گفت مگه تو فن بی تی اسی؟منم گفتم نه ولی عجیبه دیگه😐

(چیه؟😐آره هم مامانم هم بابام قشنگ بی تی اس رو میشناسن😐مامانم حتی از رو اسم اعضا هم فهمید بی تی اسه😐)

یعنی اگه خدای نکرده یه روز بفهمن، من نمیتونم بگم من دروغ نگفتم فقط یه چیزو نگفتم😐

شاید سال نو اعتراف کردم شایدم نه😐بستگی به مود اون روز مامانم داره😐

حالا میونگ دیشب میگفت بی تی اس به کنار، میخوای بقیه بوی بند هایی که فنشونی رو چیکار کنی؟😐

برگام😐🍃

دبویز، اکسو، ان سی تی، تی اکس تی و...😐 حدودا ۷٠ تا پسر هست که فنشونم😐

 

 

بنظرتون چیکار کنم؟😐چجوری کم کم بگم؟😐خودتون چجوری به مامانتون گفتین؟😐