آبی:یوک

بنفش:میونگ

 

1.کی تو بیان بیشترین اطلاعات و ازتون و داره و بیشتر از همه بش اعتماد دارین؟؟

یوک بیشترین اطلاعات رو داره...و بیشترین اعتماد هم بهش دارم...ولی به یاسی هم اعتماد دارم...

میونگ

2 رو یکی کراش بزنین چطور میگین؟؟

تا به حال رو کسی کراش نزدم...ترجیح میدم عاشق بشم...ولی اگه کراش بزنم فکر نکنم بتونم بهش بگم...

نمیگم...

3 از یک تا ده ب احساسی بودنتون چن میدین؟؟

بسیار زیاد...

بستگی داره...ولی کلا خیلی احساسی نیستم...

4 وقتی عصبی چیکار میکنین؟؟

با اینکه اصلا کار درستی نیست...ولی روی اولین کسی که پیدا کنم ، خالی میکنم😐💔

سر هرکی دم دستم باشه داد میکشم😐💔

5زودرنجین؟؟

اوهوم...

نچ

6 ب نظرتون...عشق ترسناکه یا آرامش بخش..چجوریه ب نظرتون؟؟

تعریف من از عشق...یه چیز به شدت نایابه...اونقدر که خیلی ها به وجودش باور ندارن...و اعتقاد دارم عشق واقعی توی رابطه و چیزهای از این قبیل نیست...اون کلیشه های مسخره و فانتزی توی فیلم ها هم کوچکترین شباهتی به عشق ندارن...

بنظرم هم میتونه ترسناک باشه هم آرامش بخش...

7چجور آدمی هستین؟؟درباره خودتون بگین

احساساتی...باهوش شاید...یه نویسنده تازه کار...عشق کتاب...و به شدت وسواس رفتاری دارم...

پرانرژی...عشق آهنگ...یکم خجالتی...حاضر جواب...

8دلت برای کی تنگه؟؟

برای پدرجونم...

پدرجون...

9ب نظرت کم حرفم ترین آدم بیان کیه؟؟

نمد والا...

نمد

10 ب نظرت پرحرف ترین آدم بیان کیه؟؟

خودم😐💔

اینم نمد😐همه پرحرفن تقریبا😐💔

11 جرررررررر درود بر شماها برید و بدین ترجیحا پست کنین😐😂😂

انجام شد...

عملیات با موفقیت به پایان رسید😐😂