بنظرتون من عجیبم که تا الان تو کلاسای آنلاین سوتی خاصی ندادم؟

 

شاید به خاطر اینه که تو کلاس چیز خاصی نمیگم😐

مثلا من هیچوقت نگفتم خسته نباشید که اشتباه بشه خسته باشید😐

هیچوقت نگفتم چشم که اشتباهی بشه پشم😐😂

کلا تو کلاس بچه ساکتیم

درست برعکس واقعیت😛😂

 

از بچه های خودشیرین متنفرم ولی خودم یه بار وقتی معلم یه چیزو بهمون تبریک گفته بود کلی ازش تشکر کردم😐بعد من بقیه بچه ها هم به ترتیب تشکر کردن 

بعد معلم گفت من قربون دخترای خوشگلم برم😐(هنوز هممون رو ندیده😐)منم گفتم خدا نکنه خانم❤❤

حالم از خودم بهم خورد😐😂

 

ولی معمولا معلوم نیست من تو کلاس هستم یا نه😐قشنگ مثل روحی عمل میکنم که بعضی اوقات خودشو نشون میده😐😂اون بعضی اوقاتم وقتایی که باید چیزی رو بفرستیم😐😂

 

 

 

ما تو کلاسمون کلا سوتی بده(همون سوتین😂)نداریم

 

حتی معلم هم سوتی نمیده😐با اینکه ماشاالله خیلی حرف میزنه اصلا سوتی نمیده😐فکر کنم از قبل قشنگ تمرین میکنه😐😂

 

 

 

ولی من در شرایط عادی:

 

از مبضش کاه روییده😐

وی ار د لاودیک گرلز😐

چون هدرش دادن😐

و...

اینا یه سری از دیالوگ های سوتی وار من در زندگی هستند😐😎

 

 

 

 

 

 

تا درودی دیگر بدرود✋