من تو دوران قرنطینه آرمی شدم...

گرچه قبلا بی تی اسو میشناختم 

حدودا یک ساله که میشناسمشون ولی هفت هشت ماهه آرمی شدم😐

یکی از دوستام آرمی بود یعنی هست جیمین لاور هم بود

با جیمین به شدت رو مخ من و میونگ راه میرفت😐

منم واقعا نمیتونستم با اعضا کنار بیام

مخصوصا کوک😐کوک و جیمین😐

ولی برعکس جونگ کوک یه علاقه خاصی به ته داشتم

خب میدونید دیگه ته واقعا به طرز ف*کی خوشگله😐

بعد از یه مدتی دیدم میتونم اعضا رو تشخیص بدم

ولی دلیل نمیشد که آرمی باشم😐

همچنان از کوک بدم میومد😐

که یه روز....

احساس کردم یه حسی....

 

 

 

(عقینا😐)

 

 

 

 

 

که ما بهش میگیم هیجان وصف ناپذیر با دیدن جی کی بهم دست میده

 

 

باید بگم میونگ تو ارمی شدنم خیلی نقش داشت😐حالا اگه بخواد خودش داستانشو تعریف میکنه😐

 

 

 

هیچی دیگه اینجوری شد که ارمی شدم😐بایسمم کوکه😐خیلی عجیبه یه زمانی در حد مرگ از یکی متنفر باشی بعد از یه مدت بایست بشه😐

گرچه که نمیشه از بینشون بایس انتخاب کرد ولی من اگه بایس نداشته باشم احساس میکنم درست حسابی فنشون نیستم😐

 

 

شماهم داستان آرمی شدنتون رو تعریف بنمایید که بهتون جایزه بدم😁