سلام به همگی.

ادمین میونگ هستم.

میخوام در مورد چیزی صحبت کنم که بارها شنیدید و به شخصه فکر میکنم بی تی اس یه سمپل برای لاو یور سلفه.

ولی میخوام به شما ها بگم لاو یور سلف چیه. وقتی میگیم باید خودت رو دوست داشته باشی یعنی چی.

همه ما آدما توی یه خانواده متولد میشیم. با یه سری ویژگی ها و یه سری نقص ها. 

من نمیتونم انتخاب کنم که توی چه خانواده ای به دنیا بیام. نمیتونم انتخاب کنم چه ویژگی هایی داشته باشم ، نمیتونم انتخاب کنم صورتم چه شکلی باشه من نمیتونم کاری کنم که همه من رو دوست داشته باشن، من نمیتونم کاری کنم که لاغر تر دیده بشم ، نمیتونم کاری کنم که موهام فرفری نباشه.

من نمیتونم.

ولی میتونم خودم رو دوست داشته باشم چون میتونم توی یه خانواده باشم. میتونم چون لب های قشنگی دارم. میتونم  چون سریع میدوم. میتونم چون دست های قشنگی دارم. میتونم آدم های اطرافم رو دوست داشته باشم. میتونم محبت کنم.

من میتونم.

میبینید؟ من دو انتخاب دارم. اینکه بتونم یا نتونم. اینجوری نیست که کسی که خودش رو دوست داره شانس بیشتری توی زندگیش داشته یا از هر لحاظ فوق العاده و بی نقصه. اون خودش رو دوست داره چون سعی میکنه خود واقعیش ، شخصی که از زمان تولد بوده رو دوست داشته باشه.

این بستگی به خودتون داره که بخواید نقص ها رو ببینید یا ویژگی ها.

داستان سفید برفی رو دیدید؟

قطعا دیدید. نامادری سفید برفی عادت داشت توی آینه به خودش نگاه کنه و خودش رو تحسین کنه. ولی اون خودش رو تحسین نمیکرد. فقط تصویری از خودش رو دوست داشت. نه خود واقعیش. برای همین وقتی آینه گفت سفید برفی از اون زیباتره انقدر عصبی شد. اگه خودش رو دوست داشت ، هیچ وقت توجه نمیکرد که سفید برفی یا هر کس دیگه ای چقدر از اون زیباتره.

همتون وقتی کوچیک بودید، بعد اینکه این فیلم رو دیدید جلو آینه ایستادید و گفتید《ای آینه ، به من بگو کی از همه زیبا تره؟》 و آینه در سکوت تصویرخودتون رو منعکس میکنه.

ممکنه بخندید و از کنارش رو بشید ولی هیچ کس به اندازه آینه صادق نیست. آینه جواب حقیقی رو به شما میگه. توی دنیای شما ، زیبا ترین فرد زندگیتون خودتون هستید.

فراموش نکنید اگه یه نفر ، حتی یه نفر شما رو دوست داشت ، یعنی شما لایق دوست داشتن هستید. و هرگز سعی نکنید برای دیگران تغییر کنید. اونم برخلاف خواسته خودتون. هرگز این کار رو نکنید.

و فراموش نکنید زمانی میتونید دیگران رو دوست داشته باشید که خودتون رو دوست داشته باشید.

نمیخوام فقط یه سری حرف به شما تحویل بدم که خودم عمل نمیکنم. اگه چندین ماه پیش بود، اینا برای من فقط یه دروغ بود. ولی الان.....نمیگم کاملا ولی تا حدودی خودم رو دوست دارم.

《هیچ کس زشت نیست ، فقط ما قضاوتگر بدنیا میایم》_کیم نامجون

Love yourself💜

دوستتون دارم💜

ادمین میونگ💜